Alaturi de Instagram, vor sa le implementeze treptat cinemagraph-urile, acestea fiind jumatate imagine, jumatate fotografie. “O sa vedeti o multime de astfel de imagini pe Facebook” a spus un advertising executive, citat de catre Ad Week.
Cinemagraph-urile exista de ceva timp, fiind facute populare de doi artisti cunoscuti in lumea reclamelor, Kevin Burg si Jamie Beck. Formatul este GIF, fiind o imagine in care numai o portiune se misca subtil.
“Datorita autoplay-ului, brandurile trebuie sa faca mai multe astfel de cinemagraph-uri” mai spune executivul. Saptamana trecuta, Facebook a updatat Instagram astfel incat clipurile sa poata ‘sa curga’ la nesfarsit, ceea ce ar putea face ca brandurile sa apeleze la cinemagraph-uri pentru ca ar fi constant ‘pe repeat’.
Burg si Beck recunosc ca au descoperit din intamplare efectul cinemagraph-urilor: “Oamenii nu se pot opri din a se uita la ele. Nu e exact ce isi doresc advertiserii?” si-au spus cei doi. Acum au inceput sa discute cu echipa Facebook pentru a se consulta pe seama proiectului pentru ca este un format complicat. Poate dura si saptamani pentru crearea unui cinemagraph.