Consiliul Național al Audiovizualului a lansat petiția online Interesul public mai presus de gustul publicului. Scopul petiţiei este de a evalua necesitatea îmbunătăţirii unor prevederi ale legislaţiei audiovizualului pentru o definire mai clară a noţiunii de interes public în programele de televiziune şi de radio, potrivit reprezentanților instituției.
Petiția lansată zilele trecute de Consiliul Național al Audiovizualului, pentru bun simț pe TV, și-a găsit ecou în rândul telespectatorilor (peste 2.400 de semnături), dar și în cel al personalităților din media și din viața artistică.
Din textul petiției:
Drumul de la domnia bunului plac la cea a bunului simţ trece şi pe la CNA. Sau mai precis ar trebui să treacă. Am văzut înmormântări în direct, momente înselătoare în emisiunile de divertisment, în dezbateri politice sau pe teme sportive. De la an la an spaţiul audiovizual românesc devine din ce în ce mai viciat
Moartea unei personalităţi publice pare a fi momentul cel mai râvnit al unei televiziuni, iar cazurile recente, cum ar fi cel al lui Adrian Păunescu, al lui Şerban Ionescu sau al lui Sergiu Nicolaescu confirmă acest trist şi nefiresc adevăr.
Este timpul ca riposta să vină din două direcţii: de la cetăţeni şi de la CNA. Ca să reuşim, alăturaţi-vă în număr cât mai mare şi semnaţi petiţia noastră online. Nu putem reuşi decât împreună cu dvs.
PETIŢIA POATE FI VĂZUTĂ ŞI SEMNATĂ AICI