ACASA » STIRI » Diverse » Omul din spatele brandului ARSENIE BOCA

Omul din spatele brandului ARSENIE BOCA

AUREL PLATNIC BRAND ARSENIE BOCA. Dupa mult timp in care a fost invaluit in mister, cel mai de succes brand din marcomul romanesc iese la suprafata pentru un interviu exclusiv acordat cotidianulzilnic.ro

Aurel Platnic lucreaza pentru o agentie de publicitate si marketing, si este omul din spatele brandului Arsenie Boca si a al campaniei mediatice din ultimii ani, ce a capatat amploare mai ales in mediul online.

Care este reteta succesului in social media pentru brandul vostru?

ab1

Aurel Platnic. Foto: cotidianulzilnic.ro

“B.O.R. este un client relativ nou al agențiilor, cu un produs clasic, traditional daca vrei, care nu a avut niciodată nevoie de publicitate. Au venit la noi pentru un redesign. Trebuie sa intelegeti ca Dumnezeu, Iisus, Sf. Duh sunt campanii puternice, de incredere, dar publicul de azi are nevoie de ceva mai mult, de o figura mai accesibila, down to earth (rade) daca vrei. Acesta este Arsenie Boca, care pur si simplu a explodat in social media.

Oamenii de marketing trebuie sa inteleaga ca in 2015 nu te mai poti raporta la impactul cu consumatorul prin date si metrici, ci prin empatie si comunicare. There’s no more B2B or B2C, there’s H2H – Human to Human! (zambeste).”

Nota: textul este un pamflet si trebuie tratat ca atare.

Citeste interviul integral AICI

TE-AR PUTEA INTERESA:

Evenimente Constanta

Login

Lost your password?