ACASA » STIRI » Diverse » Fenomenul TEC. “Obiceiul de a umple sticla la dozator a aparut in Romania”

Fenomenul TEC. “Obiceiul de a umple sticla la dozator a aparut in Romania”

Marius Iliev, omul care a dezvoltat afacerea dozatoarelor, este si acum consternat de succesul pe care l-a avut. “Obiceiul de a umple sticla la dozator a aparut in Romania. Modelul a fost incercat si in alte tari, dar n-a mers“, scrie adevarul.ro

Cardinal Motors

La inceputul anilor 90, pe piata racoritoarelor, cererea era atat de mare incat americanii de la Coca-Cola (veniti in Romania in 1991) au avut nevoie de patru ani pentru a ajunge cu productia la nivelul solicitarilor din piata.

Oamenii voiau sa bea mult, sa se racoreasca. In acest interval, si-a trait apogeul una dintre marile afaceri ale primilor ani de capitalism: sucul la dozator.

Automatele firmei TEC impanzisera toata tara, ademenindu-i pe insetati cu arome care de care mai atragatoare: kiwi, mango, mandarine, caise, ananas, papaya. Romanii voiau sa le incerce pe toate. Turnau pe gat si-apoi mai carau si acasa cu bidoanele. Nimeni n-a tinut evidenta cantitatilor industriale de sirop amestecat cu sifon care s-au baut in acei ani. Ce stim este ca in conturile catorva oameni s-au adunat niste milioane de dolari de pe urma acestei isterii.

Citeste articolul integral AICI

TE-AR PUTEA INTERESA:

Evenimente Constanta

Login

Lost your password?