ACASA » STIRI » Brandul Etiquette by Dana Săvuică, lansat la Tinimtex

dana-savuica-3Și în acest an, la Constanța, finalul sezonului rece este marcat de ediția din luna februarie a Târgului Naţional de Îmbrăcăminte și Încălţăminte Tinimtex, organizat de Camera de Comerț, Industrie, Navigație și Agricultură Constanța (CCINA Constanța). Colecţiile noi de primăvară, surprize vestimentare, la cele mai bune preţuri, sunt aduse în fața constănțenilor de către cele 260 de firme participante la târg, dintre care 80% sunt producători autohtoni. O premieră a celei de 56-a ediții a Tinimtex este prezența Danei Săvuică, care lansează pe piață, sub brand-ul Etiquette by Dana Savuică, o colecție de haine dedicată atât doamnelor, cât şi domnilor.

Reporter: Ce reprezintă, pentru brandul Etiquette by Dana Săvuică, participarea la Tinimtex?

Dana Săvuică: Pentru mine, Tinimtex este un pas foarte important în a mă prezenta ca brand. Am lansat Etiquette by Dana Săvuicăîn anul 2007, când am pornit cu o linie de accesorii, de încălțăminte și de genți din piele de piton. A urmat o prezență a mea exclusiv online, pe două dintre cele mai mari site-uri internaționale, concentrate pe țările central și est-europene. Feedback-ul pe care l-am avut m-a îndemnat să mă lansez și pe retail cu linia mea de haine și accesorii. Am lansat, până în prezent, o linie pentru femei și unapentru bărbați, chiar și una de Home.

R.: Care sunt, concret, obiectivele participării Dvs. la acest târg?

D.S.: Prin prezența mea la Tinimtex îmi doresc, pe de o parte, să fiu pusă față în față cu consumatorul direct și în al doilea rând, cel mai important lucru este să încerc să contractez comercianți care au magazine în țară și care doresc să cumpere brand-ul meu.

R.: Ce motive v-au determinat să participați la Tinimtex?

D.S.: Am ales Tinimtex, pe de o parte, datorită faptului că l-am vizitat de câteva ori în trecut, am luat pulsul și am văzut agitația care îl caracterizează, la modul constructiv: se făceau contractări, vânzări, de fiecare dată era o activitate intensă aici. În al doilea rând, acesta este unul dintre puținele târguri care se bucură de promovare intensă și, în al treilea rând, feedback-ul pe care l-am primit de la producători a fost de fiecare dată unul pozitiv. Am stat de vorbă cu ei și i-am întrebat dacă merită efortul de participare, iar răspunsul lor a fost că beneficiile sunt clare.

R.: Cum vedeți o colaborare pe termen lung cu CCINA Constanța, în ceea ce privește acest eveniment?

D.S.: Cred că o colaborare, între mine, ca promotor de imagine, și Camera de Comerț, Industrie, Navigație și Agricultură Constanța este oportună, pentru că Tinimtex are notorietate, tradiție, este extrem de activ și se numără printre puținele târguri care își îndeplinesc obiectivul – acela de a promova producătorii români, de a-i pune față în față cu comercianții și cu consumatorul direct. Pe de altă parte, cred că acest târg poateajunge la nivelul evenimentelor internaționale de profil și își poate stabili drept obiectiv ca, în termen de un an, să fie căutat de către producătorii străini.

R.: Care credeți că sunt soluțiile pentru ca această direcție să se concretizeze?

D.S.: Importante, în acest sens, sunt detaliile, care fac întotdeauna diferența. Cred că acest lucru se poate realiza prin prezența la târg aunor brand-uri românești și prin intermediul unor activități de marketing, care să se desfășoare pe perioada târgului și care să promoveze ideea de brand românesc – 100% Made in Romania. O soluție ar fi prezentările de modă pe tendințe, lucru care se întâmpla, în trecut, când Tinimtex era organizat la Neptun – Olimp, prin prezența Zinei Dumitrescu și a Lilianei Ţuroiu Udrea, designeri și stiliști care veneau și subliniau tendințele prin prezentări de modă realizate cu hainele expozanților.

TE-AR PUTEA INTERESA:

Evenimente Constanta

Login

Lost your password?